Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Cumpărați software

Economisiți zeci de procente din costurile de software cu software-ul second-hand!

Solicitați o cotație de preț
S-ar putea să sune aproape prea bine, dar este adevărat. Există o modalitate de a economisi o sumă importantă din costurile IT, și anume prin achiziționarea de software second-hand pentru angajații dumneavoastră.

Deci, ce este mai exact software-ul second-hand?

Software-ul second-hand este orice software care a fost deținut anterior de cineva care a decis apoi să îl vândă mai departe. Cel mai des întâlnit motiv este acela că produsul software devine redundant, deoarece proprietarul dorește să treacă la o versiune mai nouă, de exemplu.

Forscope este un broker de software – cumpărăm produse software redundante (care îndeplinesc toate cerințele necesare) de la companii și apoi le vindem clienților noștri.

Nu există nicio diferență între un software nou și unul second-hand în ceea ce privește funcționalitatea – este vorba de același produs software.

Este legal software-ul second-hand?

Da, este. În 2012, CJUE (Curtea de Justiție a Uniunii Europene) a decis că vânzarea de software second-hand este legală. Puteți citi mai multe despre contextul juridic al software-ului second-hand în articolul nostru.

2 moduri de a economisi cu software-ul second-hand

În funcție de nevoile companiei sau instituției dumneavoastră, puteți alege care dintre următoarele opțiuni vi se potrivește cel mai bine:


Ce produse oferim?

Putem oferi o selecție largă de produse Microsoft, dar și alte programe populare, cum ar fi produsele Autodesk, de exemplu.

Mai jos puteți vedea doar cele mai populare categorii, prin urmare consultați magazinul electronic pentru a vedea oferta noastră completă.

Adăugăm în mod constant produse noi în portofoliul nostru, astfel încât să putem oferi exact ceea ce caută clienții. De asemenea, puteți solicita un software care nu se află în oferta noastră actuală și vom face tot posibilul să îl obținem pentru dumneavostră.

Produsele Microsoft pe care le vindem provin din canalul de licențiere de volum, astfel încât acestea sunt cele mai potrivite pentru companii și organizații. Citiți mai multe despre beneficiile licențelor de volum.

Nu sunteți sigur ce produs să alegeți? Suntem aici pentru a vă ajuta!

Specialiștii noștri certificați în domeniul licențierii oferă consultanță gratuită și completă în materie de licențiere și vă vor ajuta să decideți ce produs se va potrivi cel mai bine nevoilor organizației dumneavoastră.

contactați-ne
  • Ce spun clienții despre noi

    Forscope a pus la dispoziția administrației noastre produse Microsoft Windows Server și Office. Am economisit 73% în comparație cu un software nou. În calitate de instituție publică, ne bucurăm că putem folosi resursele economisite pentru alte cheltuieli importante.

    Attila Kaizer, șeful Departamentului IT din cadrul Primăriei Újpest
  • Ce spun clienții despre noi

    Am lucrat cu Forscope pentru furnizarea de produse MS Windows Server pentru compania noastră. Ne-am gândit la mai multe opțiuni, dar apoi am primit informații despre software-ul second-hand, care oferă economisirea semnificativă a costurilor. Forscope mai are și multe referințe excelente, ceea ce ne-a convins că acesta este un furnizor de înaltă calitate.

    Miroslav Skřítek, director IT al Czechoslovak Ocean Shipping
  • Ce spun clienții despre noi

    Spitalul nostru a depus de mult timp eforturi constante pentru a economisi bani publici prin utilizarea atât a hardware-ului, cât și a software-ului second-hand. Mulțumită cooperării cu Forscope am reușit să economisim aproximativ 80% din costuri în comparație cu prețurile obișnuite. Resursele economisite pot fi folosite acum pentru un echipament extrem de necesar, atât în favoarea pacienților, cât și a medicilor noștri. De asemenea, angajații Forscope ne-au ajutat cu tot ceea ce ține de aspectele legale și de licențiere!

    MUDr. Jozef Tekáč, profesionist în sănătate publică, manager general al Spitalului Poprad

Clienții noștri

  • 123 Form Builder
  • PULS printing
  • Alemar Consulting Agency
  • Get You Hired
  • Power Instal
  • Astel Mobile
  • Matrax Distributors
  • Biroul Roman de Audit Transmedia
  • QFORT
  • Compania slovacă de electricitate
Afișați mai mulți clienți

Cooperare și certificare

WEBINAR

Cum poți economisi până la 70% la software pentru afacerea ta?

Aflați în webinarul nostru!
Prezentat de
Ionut Les

Ionut Les

Country Manager | Romania

Aveți un proiect cu care ați dori să vă ajutăm?

Anunțați-ne!

Formular de contact

FAQ

Oferiți reduceri pentru cantitatea solicitată?

Oferim prețuri de proiecte individuale pentru proiecte cu o valoare de peste 10 000 LEI, astfel încât să puteți economisi și mai mult. În plus, avem liste de prețuri speciale pentru clienții noștri – odată ce faceți o comandă, vi se creează un cont și puteți cumpăra produse la prețuri mai mici (după ce vă autentificați în contul dumneavoastră)!

Ce vom primi după cumpărare?

Veți primi o factură, un certificat digital care conține toată documentația necesară pentru produsele achiziționate, precum și instrucțiuni despre cum să le descărcați, să le instalați și să le activați.

Ce s-ar întâmpla în cazul unui audit?

În cazul în care are loc un audit la compania sau organizația dumneavoastră, sunteți obligat să dovediți că ați achiziționat produsele software în mod legal – prezentând documentația pe care ați primit-o la cumpărare. Deoarece compania noastră oferă toată documentația necesară, precum și asistență de audit în cazul în care aceasta este necesară, nu aveți de ce să vă faceți griji. Nu am întâlnit niciodată nici măcar un singur caz de decizie negativă într-un audit software al produselor pe care le oferim.  Puteți citi mai multe despre audituri în articolul nostru.

Pot companiile care solicită finanțare din partea UE să cumpere software second-hand?

Da, cu siguranță. Nu există nicio lege sau directivă care să interzică atragerea și utilizarea fondurilor UE pentru software-ul second-hand. Întregul concept de software second-hand este construit pe epuizarea drepturilor de distribuție, care a fost armonizată în Directiva 2001/29/CE în mai 2001.  
De asemenea, software-ul second-hand susține ideea de economie circulară, care este unul dintre principalele elemente constitutive ale noii ordini ecologice europene și care va deveni și mai importantă în viitorul apropiat, deoarece se va reflecta în condițiile de atragere a fondurilor.

Pot exista probleme tehnice cu produsele software second-hand?

Dacă software-ul este instalat, activat și utilizat în conformitate cu specificațiile sale, nu există niciun motiv pentru care acesta ar înceta brusc să funcționeze (de exemplu, să fie dezactivat), ci numai din proprie inițiativă. Nu există nicio diferență între software-ul nou și cel second-hand în ceea ce privește funcționalitatea – este vorba de același produs software, cu același fișier sursă utilizat pentru instalare.

Funcționalitatea tehnică și performanța software-ului depind în mare măsură de modificările din partea producătorului (actualizări lansate și remedieri), dar în ceea ce privește starea de activare a produsului, nu există niciun motiv pentru care să apară probleme. În cazul în care aveți nevoie de ajutor pentru activarea produselor pe care le-ați achiziționat din eshop, vă putem oferi întotdeauna tot ajutorul și asistența necesară.

Software-ul second-hand primește actualizări (corecții de securitate, remedieri) de la producătorul software-ului?

Da, primește. Produsele software second-hand primesc toate actualizările de securitate, remedierile și corecțiile de securitate lansate de producător, în conformitate cu politica privind ciclul de viață pentru fiecare produs în parte. De asemenea, acestea dispun de aceleași caracteristici și asistență tehnică standard ca și cele oferite de Microsoft sau de orice alt producător de software. Nu există nicio diferență între actualizările pentru software-ul second-hand cumpărat de la noi și software-ul nou vândut direct de către producătorul de software.

Produsul a fost adăugat în coș