Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Office 2013 Home and Business

RO
română și mai mult de 10 alte limbi
  • GB engleză
  • DE germană
  • FR franceză
  • IT italiană
  • RU rusă
  • ES spaniolă
  • PT portugheză
  • BG bulgară
  • HR croată
  • CZ cehă
  • + alte câteva limbi
product-img-forscope-Office-2013-Home-Business@0.5x
Imaginea are doar scop informativ. Livrăm produsul fără ambalaj.

Avem o alternativă mai bună:

Office 2013 Professional Plus
Produs alternativ
Varianta: certificat electronic
în stocLivrare electronica în 5 minute
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
Office 2013 Professional Plus

Office 2013 Professional Plus

1 135 LEI
249 LEI
296,31 LEI cu TVA (19 %)
Compară Vezi detalii despre produs

Obțineți mai mult la același preț sau la un preț mai mic!

Din păcate, în prezent nu avem în stoc produsul solicitat, dar avem o alternativă excelentă pentru dvs. - Office 2013 Professional Plus!

Mateusz Drozdowski
Mateusz Drozdowski Product Manager
Produsul solicitat
Office 2013 Home and Business
Office 2013 Home and Business
în stoc
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
  • Transferabil (activare telefonică)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint, OneNote și Outlook
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil cu sistemul de operare Windows
  • Recomandat pentru sistemele de operare Windows 10 sau mai vechi
Vezi detalii despre produs
Produs alternativ
Office 2013 Professional Plus
Office 2013 Professional Plus
în stocLivrare electronica în 5 minute
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
  • Transferabil (activare online)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath și Lync
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil cu sistemul de operare Windows
  • Compatibil cu Remote Desktop Services (RDS)
  • Recomandat pentru sistemele de operare Windows 10 sau mai vechi
Vezi detalii despre produs
  • Transferabil (activare telefonică)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint, OneNote și Outlook
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil cu sistemul de operare Windows
  • Recomandat pentru sistemele de operare Windows 10 sau mai vechi
Tipul produsului:
versiunea completa
Tipul distribuției:
Retail; certificat electronic
Software second-hand:
da; furnizăm toate documentele necesare, în conformitate cu legile UE
Valid pentru:
fără dată de expirare
Transferabilitate:
transferabil
Metodă de instalare:
instalare din fișierul de instalare al producătorului (oferim un link pentru descărcarea fișierului)
Arhitectură:
32/64 biți
Compatibilitate cu sistemul de operare:
Windows
Limba:
software multilingv
Compatibilitate MS Office:
MS Office Home and Student, MS Office Home and Business, MS Office Professional
Numere de produs compatibile (part number, P/N):
T5D-01575, T5D-01753, T5D-01574, T5D-01629, T5D-01887
Sfârșitul asistenței:
suport mainstream: 10.04.2018, suport extins: 11.04.2023
  • Certificat pentru software
  • Documentație în conformitate cu legile UE
  • Confirmarea achiziției (factura)
  • Fișier de instalare pentru descărcare
Procesor:
1 GHz
Memorie:
1 GB RAM (32-bit); 2 GB RAM (64-bit)
Spațiu pe hard disk:
3 GB
Sistem de operare:
Windows 7, 8, 8.1, 10; Windows Server 2008 R2, 2012, 2012 R2
Grafică:
procesor grafic DirectX 10

Office 2013 Home and Business

Microsoft Office Home & Business 2013 este suita tradițională retail de programe de birotică cu licență pentru un singur computer. Acest Office include aplicațiile de bază Word, Excel, PowerPoint, și OneNote plus Outlook.

Office 2013 permite utilizatorilor să acceseze fișiere oricând și de pe orice dispozitiv. Creați contul dvs. propriu de Microsoft și lucrați asupra documentelor dvs. Office în privat chiar când vă aflați la un computer folosit de mai mulți utilizatori. În plus, cu serviciul cloud-storage OneDrive, puteți încărca și partaja fișiere într-un mod sigur.

Deci, ce-i nou?

Word este îmbogățit cu o filă nouă de Proiectare care facilitează utilizarea caracteristicilor de formatare, și care vă ajută să înțelegeți cum aceste caracteristici sunt corelate.

Excel include mai multe caracteristici intuitive precum Analiza Rapidă. Aceasta vă ajută să găsiți uneltele potrivite pentru datele dvs. și să examinați schimbările aplicate înainte de a le fixa.

PowerPoint devine mai flexibil. Acum puteți personaliza design-ul prezentării dvs. mai mult ca oricând. De asemenea, PowerPoint este mai distractiv când îl utilizați de pe dispozitive touch-screen. Acum puteți glisa, apăsa, derula, face zoom, și naviga prin proiectul dvs. PowerPoint cu placere și eficacitate.

OneNote vă permite să inserați elemente noi, precum decupări de ecran, într-un mod mai rapid și comod în notele dvs.

Outlook face gestionarea afacerii dvs. mai cuprinzătoare dar în același timp foarte eficientă în timp. Acum puteți programa întâlniri online, include prognoza meteo în planurile dumneavoastră, și vizualiza calendarele colegilor pentru a găsi timpul optim de a comunica cu ei.

 

Verifica disponibilitatea

Rezumat

Produsul a fost adăugat în coș