Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Referințe

Alăturați-vă miilor de clienți mulțumiți care au făcut deja economii!

Contactați-ne

Câteva dintre proiectele noastre realizate

BRAT

Biroul Român de Audit Transmedia este o asociație independentă care reunește instituții media și companii de publicitate. Pentru dezvoltarea aplicației lor specializate, departamentul IT a avut nevoie de produsul Windows Server 2019 Datacenter. Oferta noastră de neegalat a ajutat organizația să economisească 27% din costuri.

Economii: 27 %

Slovenské elektrárne, a.s.

Furnizor de energie electrică, Slovacia

Cel mai mare furnizor de energie electrică din Slovacia își dorea să actualizeze versiunile mai vechi ale software-ului second-hand de angajații săi. Pe lângă faptul că economisesc costurile, datele continuă să fie protejate prin actualizări regulate de securitate, iar productivitatea poate crește!

Economii: 72%

Újpest Budapest

District al orașului Budapesta, Ungaria

Economii: 73 %

Nemocnica Poprad

Szpital, Słowacja

Główny szpital w Popradzie potrzebował zakupić dla swoich pracowników nowsze wersje produktów Microsoft Office. Nasza oferta (wybrana w przetargu publicznym) pozwoliła szpitalowi uzyskać oprogramowanie po cenie o 80% niższej niż przy zakupie nowych produktów! Zaoszczędzone zasoby można teraz wykorzystać na bardzo potrzebny sprzęt — wszystko z korzyścią zarówno dla pacjentów, jak i lekarzy.

Economii: 80%

Case study

Municipalitatea din Budapesta a cumpărat software cu 73% mai ieftin datorită Forscope

Districtul Újpest din Budapesta a cumpărat de la noi software second-hand și a economisit peste 100.000 de euro, pe care îi poate folosi acum pentru alte cheltuieli importante.

Primăria Újpest se chinuia să folosească un software învechit. Prin urmare, în 2021 a lansat o licitație pentru furnizarea Office 2016 Home și Business, Windows 10 Pro, dar și pentru actualizarea software-ului de servere. Mai exact, a fost vorba de Windows Server, Exchange Server și SQL Server și de licențele lor CAL. Și noi am fost invitați să participăm la licitație.

Un produs adecvat va economisi sute de ore de muncă.

Unul dintre produsele de care primăria avea nevoie era Office 2016 Home and Business. Această ediție este concepută pentru utilizatorii casnici sau pentru întreprinderile mici și fiecare produs are propria cheie de activare. Un specialist IT ar fi trebuit să meargă prin toate birourile și să instaleze manual Office pe toate cele 200 de calculatoare. Acest lucru ar dura săptămâni întregi.

Pentru întreprinderi și instituții, Office 2016 Professional Plus este mult mai potrivită o ediție din canalul de distribuție Microsoft Volume. Tehnicianul are nevoie doar de o singură cheie de activare și o folosește pentru a face ca software-ul să funcționeze pe toate computerele în același timp de pe interfața sa.

Municipalitatea era conștientă că produsele de volum sunt mai potrivite pentru nevoile sale, însă nu și-a dat seama că Office 2016 Home și Business, care era inclus în specificații, este disponibil doar ca produs retail. Odată ce Sales Managerul nostru Imre Csordás, responsabil pentru această licitație, le-a comunicat acest lucru, au luat acest lucru în considerare atunci când au evaluat ofertele tuturor participanților.

Feriți-vă de vânzătorii dubioși

În afară de noi, la licitație au mai participat alte 4 companii. Trei dintre ele ofereau produse software noi, dar foarte costisitoare(prețul lor era de patru ori mai mare decât cel al unui software second-hand!). Un concurent a oferit un software mult mai ieftin, dar chiar și atunci când a luat în considerare faptul că propunerea sa consta în produse folosite, prețul era încă mult prea mic. Acest lucru ne-a stârnit îngrijorarea.

“Din nefericire, se întâmplă des să dai peste vânzători de rea-credință pe piața de software second-hand. Aceștia oferă de obicei produse foarte ieftine, dar fără a furniza o documentație legală completă, ceea ce poate cauza mari probleme cumpărătorului în viitor. Una dintre ele este riscul de a primi o amendă uriașă în timpul unui audit software”, spune Imre Csordás, Sales Manager pentru Ungaria. Instituțiile publice care nu au avut încă o experiență de achiziționare a software-ului second-hand sunt în mod special predispuse la riscul de a fi înșelate, din simplul motiv pentru că nu sunt sigure ce documente trebuie să ceară de la potențialii furnizori participanți.

Aici intervenim noi – mulțumită anilor de experiență pe piața de software second-hand, precum și în domeniul licențelor de software, suntem în măsură să oferim îndrumare și consultanță instituțiilor publice cu privire la ceea ce ar trebui și ce nu ar trebui să fie inclus în cereri și condiții, astfel încât totul să fie în deplină conformitate cu legea.

Rezultatul: economii uriașe și achiziții fără riscuri

Consultările noastre gratuite oferite municipalității cu privire la legalitatea software-ului second-hand, licențele software și specificațiile produselor s-au dovedit a fi cruciale pentru înțelegerea de către aceasta a ceea ce trebuie să urmărească atunci când are de-a face cu furnizorii de software second-hand. În ciuda acestui fapt, unele lucruri scăpaseră deja de sub controlul municipalității din cauza condițiilor stabilite anterior, ceea ce i-a făcut să fie îngrijorați de rezultat.

Deoarece principalul criteriu a fost prețul cel mai mic pentru fiecare articol, acest lucru a însemnat că o parte din produse ar putea fi furnizate de un furnizor nesigur = celălalt participant care a oferit software second-hand în cadrul licitației. Din fericire, s-a dovedit că această companie avea unele probleme cu datorii neplătite, ceea ce este inacceptabil într-o licitație publică, și, prin urmare, a fost descalificată. Acest lucru a fost o mare ușurare pentru Újpest. De asemenea, a însemnat că am putut livra toate produsele software pentru proiect (inițial am câștigat doar o parte din licitație).

„Apreciez faptul că profesioniștii de la Forscope nu au luat documentația noastră de licitație ca pe o afacere încheiată, ci chiar s-au gândit la ea și au fost în măsură să ne ofere sfaturi pe care le putem folosi și în licitațiile viitoare. Software-ul second-hand de la Forscope ne-a economisit zeci de mii de euro pe care îi putem folosi acum pentru alte cheltuieli importante! Expertiza lor în ceea ce privește legalitatea și documentele pe care ni le-au furnizat ne-au asigurat că vom putea cumpăra din nou de la ei în viitor fără nicio grijă”, spune Attila Kaizer, șeful departamentului IT al Primăriei Újpest.

Aveți nevoie de o consultare pentru achizițiile publice de produse software?
Nu ezitați să ne contactați, vă vom ajuta cu plăcere!

Salvați acest articol în format PDF

Contactează-ne
  • Ce spun clienții despre noi

    Forscope a pus la dispoziția administrației noastre produse Microsoft Windows Server și Office. Am economisit 73% în comparație cu un software nou. În calitate de instituție publică, ne bucurăm că putem folosi resursele economisite pentru alte cheltuieli importante.

    Attila Kaizer, șeful Departamentului IT din cadrul Primăriei Újpest
  • Ce spun clienții despre noi

    Am lucrat cu Forscope pentru furnizarea de produse MS Windows Server pentru compania noastră. Ne-am gândit la mai multe opțiuni, dar apoi am primit informații despre software-ul second-hand, care oferă economisirea semnificativă a costurilor. Forscope mai are și multe referințe excelente, ceea ce ne-a convins că acesta este un furnizor de înaltă calitate.

    Miroslav Skřítek, director IT al Czechoslovak Ocean Shipping
  • Ce spun clienții despre noi

    Spitalul nostru a depus de mult timp eforturi constante pentru a economisi bani publici prin utilizarea atât a hardware-ului, cât și a software-ului second-hand. Mulțumită cooperării cu Forscope am reușit să economisim aproximativ 80% din costuri în comparație cu prețurile obișnuite. Resursele economisite pot fi folosite acum pentru un echipament extrem de necesar, atât în favoarea pacienților, cât și a medicilor noștri. De asemenea, angajații Forscope ne-au ajutat cu tot ceea ce ține de aspectele legale și de licențiere!

    MUDr. Jozef Tekáč, profesionist în sănătate publică, manager general al Spitalului Poprad

Clienții noștri

  • QFORT
  • PULS printing
  • DPD
  • Biroul Roman de Audit Transmedia
  • Matrax Distributors
  • Astel Mobile
  • Power Instal
  • Get You Hired
  • Alemar Consulting Agency
  • 123 Form Builder
  • Ministerul Transporturilor și Construcțiilor din Republica Slovacă
  • Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Cehe
  • Orașul Bratislava, Slovacia
  • Districtul Újpest din Budapesta, Ungaria
  • Spitalul universitar din Trnava, Slovacia
  • Spitalul militar din Brno, Republica Cehă
  • Spitalul Poprad, Slovacia
  • Aeroportul Bratislava, Slovacia
  • Compania națională de autostrăzi, Slovacia
  • Compania slovacă de electricitate

Vom fi bucuroși să oferim mai multe referințe clienți atât din sectorul privat, cât și din sectorul public, la cerere.

Aveți un proiect cu care ați dori să vă ajutăm?

Anunțați-ne!

Formular de contact

Produsul a fost adăugat în coș