Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Sectorul public

Economisiți atât bani, cât și timp cu software-ul pre-deținut de la noi!

Contactați-ne

Cum vă putem ajuta să economisiți resurse?

Economisiți costurile de software

Software-ul second-hand aduce economii semnificative de costuri pe care le puteți utiliza pentru alte echipamente sau proiecte necesare. Cu software-ul second-hand, clienții noștri economisesc de obicei între 50 și 80% din costuri în comparație cu cumpărarea acestuia la prețurile obișnuite de pe piață!

Câteva dintre proiectele noastre realizate

Economisiți timp

Nu sunteți sigur ce produse să alegeți? Vă faceți griji în legătură cu elaborarea corectă a unui document de licitație publică pentru software? Profitați de consultările noastre gratuite! Vă putem ajuta să accelerați întregul proces de achiziție software, deoarece avem ani de experiență în proiecte pentru sectorul public.

Aflați mai multe despre consultările gratuite

Primiți bani pentru software-ul de care nu aveți nevoie

Știați că puteți obține bani pentru software-ul de care nu mai aveți nevoie? Dacă aveți produse software perpetue pe care nu le mai folosiți, le putem cumpăra de la dumneavoastră (în anumite condiții). Aflați mai multe informații despre această posibilitate făcând clic pe linkul de mai jos.

Aflați cum funcționează cumpărarea de software

Deci, ce este mai exact software-ul pre-deținut?

Software-ul pre-deținut este orice software care a fost deținut anterior de cineva care a decis apoi să îl vândă mai departe. Cel mai des întâlnit motiv este acela că produsul software devine redundant, deoarece proprietarul dorește să treacă la o versiune mai nouă, de exemplu.

Forscope este un broker de software – cumpărăm produse software redundante (care îndeplinesc toate cerințele necesare) de la companii și apoi le vindem clienților noștri.

Nu există nicio diferență între un software nou și unul pre-deținut în ceea ce privește funcționalitatea – este vorba de același produs software.

Este legal software-ul pre-deținut?

Da, este. Situația privind contextul juridic al software-ului pre-deținut s-a dezvoltat treptat de-a lungul timpului. În cele din urmă, Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) a luat o decizie foarte clară în 2012 care a confirmat că este legal să vinzi software deținut anterior. Aflați mai multe despre istoricul juridic al software-ului pre-deținut în articolul nostru.

Software-ul pre-deținut și achizițiile publice

Atunci când se organizează o achiziție publică, multe instituții stabilesc condițiile într-un mod foarte discriminatoriu (de exemplu, permit doar produse software „noi”, solicită un portal VLSC etc.). Acest lucru contravine principiilor de bază ale concurenței deschise și tratamentului egal, făcând ca întreaga procedură de achiziții publice să fie foarte vulnerabilă, deoarece cererile inechitabile pot fi ușor atacate în instanță. Avem însă o soluție ușoară – consultările noastre gratuite!

Consultații gratuite

Cu ce vă putem ajuta?

Selectarea produsului

Nu știți ce produse să alegeți pentru nevoile instituției dumneavoastră sau pentru o licențiere corespunzătoare? Suntem aici pentru a vă ajuta! Datorită cunoștințelor noastre extinse în materie de licențiere și a specialiștilor certificați suntem în măsură să vă recomandăm produsele care vi se vor potrivi cel mai bine.

Pregătirea documentelor pentru achizițiile publice

Trebuie să pregătiți un document de licitație publică? Vă putem sfătui cu privire la ceea ce ar trebui și ce nu ar trebui să fie inclus în cereri și condiții, astfel încât totul să fie în deplină conformitate cu legea. Acest lucru este valabil și pentru achizițiile care conțin atât software, cât și hardware.

Oferim această consultanță în mod gratuit, astfel încât nu vor fi create costuri suplimentare și veți economisi atât timp, cât și resurse umane. În plus, vă puteți baza pe cunoștințele dobândite atunci când creați viitoarele licitații!

Contactați-ne

Câteva dintre proiectele noastre realizate

BRAT

Biroul Român de Audit Transmedia este o asociație independentă care reunește instituții media și companii de publicitate. Pentru dezvoltarea aplicației lor specializate, departamentul IT a avut nevoie de produsul Windows Server 2019 Datacenter. Oferta noastră de neegalat a ajutat organizația să economisească 27% din costuri.

Economii: 27 %

Slovenské elektrárne, a.s.

Furnizor de energie electrică, Slovacia

Cel mai mare furnizor de energie electrică din Slovacia își dorea să actualizeze versiunile mai vechi ale software-ului second-hand de angajații săi. Pe lângă faptul că economisesc costurile, datele continuă să fie protejate prin actualizări regulate de securitate, iar productivitatea poate crește!

Economii: 72%

Nemocnica Poprad

Szpital, Słowacja

Główny szpital w Popradzie potrzebował zakupić dla swoich pracowników nowsze wersje produktów Microsoft Office. Nasza oferta (wybrana w przetargu publicznym) pozwoliła szpitalowi uzyskać oprogramowanie po cenie o 80% niższej niż przy zakupie nowych produktów! Zaoszczędzone zasoby można teraz wykorzystać na bardzo potrzebny sprzęt — wszystko z korzyścią zarówno dla pacjentów, jak i lekarzy.

Economii: 80%

Clienții noștri

  • 123 Form Builder
  • Alemar Consulting Agency
  • Astel Mobile
  • Matrax Distributors
  • Biroul Roman de Audit Transmedia
  • QFORT
  • Orașul Bratislava, Slovacia
  • Districtul Újpest din Budapesta, Ungaria
  • Spitalul Poprad, Slovacia
  • Aeroportul Bratislava, Slovacia
Arată mai mulți clienți

Cooperare și certificare

Aveți nevoie de software pentru instituția dumneavoastră sau participați la o achiziție publică?

Anunță-ne!

Formular de contact

FAQ

Ne puteți ajuta cu redactarea unui anunț de achiziție publică în conformitate cu legea?

Da, putem. Avem ani de experiență în realizarea de proiecte pentru instituții publice și analize juridice din partea unei agenții de avocatură care confirmă legalitatea prezenței software-ului second-hand în achizițiile publice. Cu ajutorul nostru puteți fi siguri că achizițiile publice vor respecta toate cerințele necesare, precum și principiul concurenței loiale.

De exemplu, putem oferi:

  • recomandări de produse software care ar fi cele mai potrivite pentru nevoile instituției dumneavoastră
  • specificații tehnice clare și exacte pentru produsele software necesare
  • informații privind datele obligatorii pentru documentația de bază a produselor software second-hand
  • sfaturi cu privire la ceea ce ar trebui și ceea ce nu ar trebui să fie inclus la elaborarea caietului de sarcini al documentației de licitație
Sunt produsele software OEM/Retail potrivite pentru instituțiile publice?

Nu oferim produse de tip OEM/Retail, ci doar cele din canalul de distribuție de Volum. În general, software-ul OEM/Retail are multe dezavantaje în comparație cu produsele de Volum și poate cauza complicații inutile pentru dumneavoastră și angajații dumneavoastră, așa că nu vă sfătuim să îl achiziționați.

Produsele OEM/Retail pot fi activate doar separat, ceea ce poate deveni un proces lung și anevoios atunci când achiziționați zeci de produse. În plus, transferabilitatea acestora este destul de complicată și, uneori, nu este posibilă deloc. În plus, gestionarea acestora este foarte solicitantă, deoarece nu există nicio opțiune pentru modificări centralizate la toate produsele în același timp.

Pe de altă parte, produsele de Volum permit activarea pe loturi cu o singură cheie de produs, sunt foarte ușor de transferat de la un dispozitiv sau utilizator la altul, pot fi gestionate în mod centralizat prin intermediul unui instrument VAMT gratuit și aduc în general multe alte avantaje.

Vor trece produsele dumneavoastră de un audit software?

Da, o vor face. În cazul în care are loc un audit la compania sau organizația dumneavoastră, sunteți obligat să dovediți că ați achiziționat produsele software în mod legal – prezentând documentația pe care ați primit-o la cumpărare. Deoarece compania noastră oferă documente complete de proprietate, precum și asistență pentru audit, dacă este necesar, nu există niciun motiv pentru care să întâmpinați probleme în timpul unui audit al produselor pe care le-ați achiziționat de la noi. Compania noastră a livrat mai mult de 700.000 de licențe software și nu am întâlnit niciodată un singur caz de decizie negativă în cadrul unui audit software al produselor pe care le furnizăm.

Pot exista probleme tehnice cu produsele software second-hand?

Dacă software-ul este instalat, activat și utilizat în conformitate cu specificațiile sale, nu există niciun motiv pentru care acesta ar înceta brusc să funcționeze (de exemplu, să fie dezactivat), ci numai din proprie inițiativă. Nu există nicio diferență între software-ul nou și cel second-hand în ceea ce privește funcționalitatea – este vorba de același produs software, cu același fișier sursă utilizat pentru instalare.

Funcționalitatea tehnică și performanța software-ului depind în mare măsură de modificările din partea producătorului (actualizări lansate și remedieri), dar în ceea ce privește starea de activare a produsului, nu există niciun motiv pentru care să apară probleme. În cazul în care aveți nevoie de ajutor pentru activarea produselor pe care le-ați achiziționat din eshop, vă putem oferi întotdeauna tot ajutorul și asistența necesară.

Software-ul second-hand primește actualizări (corecții de securitate, remedieri) de la producătorul software-ului?

Da, primește. Produsele software second-hand primesc toate actualizările de securitate, remedierile și corecțiile de securitate lansate de producător, în conformitate cu politica privind ciclul de viață pentru fiecare produs în parte. De asemenea, acestea dispun de aceleași caracteristici și asistență tehnică standard ca și cele oferite de Microsoft sau de orice alt producător de software. Nu există nicio diferență între actualizările pentru software-ul second-hand cumpărat de la noi și software-ul nou vândut direct de către producătorul de software.

Produsul a fost adăugat în coș