Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Office 2021? Mai bine alegeți Office 2019 și economisiți costurile!

Vă gândiți să cumpărați noul Office 2021? Vă recomandăm cu tărie să achiziționați Office 2019 în schimb – vine cu aproape aceleași caracteristici, iar atunci când cumpărați produsele software folosite, pe care le oferim, puteți economisi până la 70% din costuri!

Office 2019 vs. Office 2021

Aruncați o privire la tabelul următor pentru a vedea comparația dintre ediția Professional Plus (foarte recomandată pentru companii și organizații) a Office 2019 și Office 2021:

Faceți clic pe triunghiul negru de lângă fiecare caracteristică pentru mai multe detalii.
Caracteristică Office 2019 Professional Plus Office LTSC Professional Plus 2021
Aplicații
În comparație cu Office 2019, versiunea 2021 reintroduce aplicația OneNote și adaugă o aplicație de mesagerie bine cunoscută și populară – MS Teams.
Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher, Skype for Business Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, Publisher, Skype for Business, Teams, OneNote
Limbi
Office 2019 este disponibil în mai multe limbi acceptate oficial de Microsoft. Office LTSC 2021 acceptă doar limbile engleză, franceză și spaniolă.
engleză, germană, franceză, italiană, spaniolă, rusă și multe altele engleză, franceză, spaniolă
Formate de fișier
Cu ambele suite Office puteți salva, deschide, importa, exporta, și în general, gestiona fișiere în același format. Acestea mai oferă și suport nativ pentru cele mai utilizate formate externe.
la fel pentru ambele: doc, docx, odt, rtf, pdf, xml, xls, csv, html, pps, ppsx, etc.
Compatibilitate cu sistemul de operare
Ambele suite Office sunt pe deplin compatibile cu cele mai recente două sisteme de operare Windows, inclusiv cu soluțiile pentru servere.
la fel pentru ambele: Windows 10, Windows 11, Windows Server 2019, Windows Server 2022
Sfârșitul perioadei de asistență
Suita Office 2019 va primi remedieri de erori și actualizări de securitate până în octombrie 2025. Office LTSC 2021 va primi asistență cu un an mai mult – până în octombrie 2026.
Octombrie 2025 Octombrie 2026

Ce este nou în Office 2021?

Aruncați o privire la principalele caracteristici noi și îmbunătățiri:

  • WORD: predicții de text – îmbunătățește viteza de scriere prin oferirea de sugestii bazate pe primele litere ale cuvântului pe care utilizatorul îl tastează.
  • EXCEL: matrice dinamice – permite primirea unei matrice de valori multiple cu o singură formulă; funcția LET – accelerează scrierea formulelor complexe prin atribuirea de nume rezultatelor calculelor.
  • POWERPOINT: Record Slide Show (Înregistrare expunere diapozitive) nou și îmbunătățit – prezentatorii pot face acum o înregistrare video a unei prezentări PowerPoint împreună cu narațiunea, sincronizarea diapozitivelor, gesturile în cerneală și mișcările indicatorului.
  • OUTLOOK: traducere automată – traduce mesajele de e-mail în peste 70 de limbi direct în e-mailul clientului; traducerea este afișată imediat lângă mesajul original în căsuța poștală.
  • Acceptarea formatului OpenDocument (ODF) 1.3 – oferă noi niveluri de compatibilitate și permite accesul la multe dintre caracteristicile ODF.
  • Reîmprospătare vizuală – aduce un aspect mai actual al celor mai populare aplicații Office, inclusiv Word, Excel și PowerPoint.

Rezumat

În concluzie, Office 2021 aduce doar câteva caracteristici și îmbunătățiri noi care erau deja disponibile în planurile de abonament Microsoft 365. Singurul său avantaj major față de Office 2019 este includerea aplicației MS Teams. De aceea, vă sugerăm următoarele soluții de reducere a costurilor:

Opțiunea A: Alegeți Office 2019 în locul lui 2021

Dacă afacerea dumneavoastră nu are nevoie  de MS Teams, pur și simplu nu are rost să achiziționați cea mai recentă suită MS Office – are aproape aceleași caracteristici ca Office 2019, doar că are un preț mai mare.

Sunteți interesat să cumpărați o suită Office 2019?
Consultați oferta noastră în categoria Office 2019!
Opțiunea B: Obțineți o soluție hibridă

Dacă afacerea dumneavoastră are nevoie  de MS Teams și de alte servicii cloud Microsoft, în loc să achiziționați Office 2021, luați în considerare posibilitatea de a investi într-o soluție hibridă: Office 2019 Professional Plus + Microsoft 365 Business Basic!

  • Office 2019 Professional Plus – oferă toate funcțiile avansate ale unui produs perpetuu pentru utilizare la nivel de întreprindere, inclusiv toate aplicațiile desktop clasice, implementare centralizată, compatibilitate cu Serviciile desktop la distanță.
  • Microsoft 365 Business Basic – adaugă MS Teams, stocare în cloud, domeniu de e-mail personalizat și multe altele la infrastructura dumneavoastră IT.

Combinația dintre aceste două produse va acoperi nevoile afacerii dumneavoastră în mod similar cu un plan Microsoft 365 Business Premium, reducând în același timp semnificativ costurile pentru software – consultați graficul comparativ al costului total de proprietate (TCO) de mai jos, pentru a vedea cât de repede această soluție hibridă poate deveni benefică pentru afacerea dumneavoastră:

Comparație TCO între o soluție perpetuă, o soluție hibridă și o soluție de abonament pe 5 ani:

Soluția hibridă se amortizează în mai puțin de un an și jumătate în comparație cu planul de abonament Microsoft 365 – cu cât o utilizați mai mult timp, cu atât economisește compania dumneavoastră mai multi bani!

Sunteți interesat de o soluție hibridă,
dar nu sunteți sigur care este cea mai potrivită pentru dumneavoastră?
Contactați-ne și vă vom ajuta să luați o decizie!

Produsul a fost adăugat în coș

    Livrare gratuită și returnarea banilor în 30 de zile