Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Sectorul public

Economisiți atât bani, cât și timp cu software-ul folosit de la noi!

Contactați-ne

Cum vă putem ajuta să economisiți resurse?

Economisiți costurile de software

Software-ul folosit aduce economii semnificative de costuri pe care le puteți utiliza pentru alte echipamente sau proiecte necesare. Cu software-ul folosit, clienții noștri economisesc de obicei între 50 și 80% din costuri în comparație cu cumpărarea acestuia la prețurile obișnuite de pe piață!

Câteva dintre proiectele noastre realizate

Economisiți timp

Nu sunteți sigur ce produse să alegeți? Vă faceți griji în legătură cu elaborarea corectă a unui document de licitație publică pentru software? Profitați de consultările noastre gratuite! Vă putem ajuta să accelerați întregul proces de achiziție software, deoarece avem ani de experiență în proiecte pentru sectorul public.

Aflați mai multe despre consultările gratuite

Primiți bani pentru software-ul de care nu aveți nevoie

Știați că puteți obține bani pentru software-ul de care nu mai aveți nevoie? Dacă aveți produse software perpetue pe care nu le mai folosiți, le putem cumpăra de la dumneavoastră (în anumite condiții). Aflați mai multe informații despre această posibilitate făcând clic pe linkul de mai jos.

Aflați cum funcționează cumpărarea de software

Deci, ce este mai exact software-ul folosit?

Software-ul folosit este orice software care a fost deținut anterior de cineva care a decis apoi să îl vândă mai departe. Cel mai des întâlnit motiv este acela că produsul software devine redundant, deoarece proprietarul dorește să treacă la o versiune mai nouă, de exemplu.

Forscope este un broker de software – cumpărăm produse software redundante (care îndeplinesc toate cerințele necesare) de la companii și apoi le vindem clienților noștri.

Nu există nicio diferență între un software nou și unul folosit în ceea ce privește funcționalitatea – este vorba de același produs software.

Este legal software-ul folosit?

Da, este. Situația privind contextul juridic al software-ului folosit s-a dezvoltat treptat de-a lungul timpului. În cele din urmă, Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) a luat o decizie foarte clară în 2012 care a confirmat că este legal să vinzi software deținut anterior. Aflați mai multe despre istoricul juridic al software-ului folosit în articolul nostru.

Software-ul folosit și achizițiile publice

Atunci când se organizează o achiziție publică, multe instituții stabilesc condițiile într-un mod foarte discriminatoriu (de exemplu, permit doar produse software „noi”, solicită un portal VLSC etc.). Acest lucru contravine principiilor de bază ale concurenței deschise și tratamentului egal, făcând ca întreaga procedură de achiziții publice să fie foarte vulnerabilă, deoarece cererile inechitabile pot fi ușor atacate în instanță. Avem însă o soluție ușoară – consultările noastre gratuite!

Consultații gratuite

Cu ce vă putem ajuta?

Selectarea produsului

Nu știți ce produse să alegeți pentru nevoile instituției dumneavoastră sau pentru o licențiere corespunzătoare? Suntem aici pentru a vă ajuta! Datorită cunoștințelor noastre extinse în materie de licențiere și a specialiștilor certificați suntem în măsură să vă recomandăm produsele care vi se vor potrivi cel mai bine.

Pregătirea documentelor pentru achizițiile publice

Trebuie să pregătiți un document de licitație publică? Vă putem sfătui cu privire la ceea ce ar trebui și ce nu ar trebui să fie inclus în cereri și condiții, astfel încât totul să fie în deplină conformitate cu legea. Acest lucru este valabil și pentru achizițiile care conțin atât software, cât și hardware.

Oferim această consultanță în mod gratuit, astfel încât nu vor fi create costuri suplimentare și veți economisi atât timp, cât și resurse umane. În plus, vă puteți baza pe cunoștințele dobândite atunci când creați viitoarele licitații!

Contactați-ne

Câteva dintre proiectele noastre realizate

Slovenské elektrárne, a.s.

Furnizor de energie electrică, Slovacia

Cel mai mare furnizor de energie electrică din Slovacia își dorea să actualizeze versiunile mai vechi ale software-ului folosit de angajații săi. Pe lângă faptul că economisesc costurile, datele continuă să fie protejate prin actualizări regulate de securitate, iar productivitatea poate crește!

Economii: 72 %

Nemocnica Poprad

Spital, Slovacia

Spitalul principal din Poprad avea nevoie să cumpere versiuni mai noi ale produselor Microsoft Office pentru angajații săi. Oferta noastră (care a fost aleasă în cadrul unei licitații publice) a permis spitalului să obțină produse software la un preț cu 80 % mai mic decât dacă ar fi cumpărat unele noi! Activele economisite pot fi folosite acum pentru un echipament extrem de necesar, atât în favoarea pacienților, cât și a medicilor.

Economii: 80 %

Orașul Příbram

Oraș, Republica Cehă

Orașul Příbram trebuia să își modernizeze software-ul de pe server pentru comunicarea internă. Cumpărând produse de la noi au economisit peste 74 000 LEI, ceea ce, ca să vă faceți o idee, corespunde sumei pe care o vor cheltui pentru repararea monumentului – fântâna de granit.

Economii: 74 000 LEI

Národná diaľničná spoločnosť

Compania Națională de Autostrăzi, Slovacia

Compania de stat care se concentrează pe construirea de autostrăzi în Slovacia avea nevoie să își extindă infrastructura de servere. Mulțumită cunoștințelor noastre în materie de licențiere, am reușit să le oferim o opțiune mult mai ieftină decât cea solicitată inițial, economisind costuri enorme!

Economii: 77 %

Clienții noștri

  • Alemar Consulting Agency
  • 123 Form Builder
  • Astel Mobile
  • Matrax Distributors
  • Biroul Roman de Audit Transmedia
  • Orașul Bratislava, Slovacia
  • Districtul Újpest din Budapesta, Ungaria
  • Spitalul Poprad, Slovacia
  • Compania slovacă de electricitate
  • Aeroportul Bratislava, Slovacia
Arată mai mulți clienți

Cooperare și certificare

Aveți nevoie de software pentru instituția dumneavoastră sau participați la o achiziție publică?

Anunță-ne!

Formular de contact

FAQ

Produsele achiziționate primesc actualizări de securitate?

Da, produsele noastre primesc toate actualizările de securitate lansate de producător, în conformitate cu politica de ciclu de viață stabilită pentru un anumit produs. Produsele noastre dispun de aceleași caracteristici și asistență tehnică ca și cele oferite de Microsoft sau de orice alt producător de software.

Sunt produsele software OEM/Retail potrivite pentru instituțiile publice?

Nu oferim produse de tip OEM/Retail, ci doar cele din canalul de distribuție de Volum. În general, software-ul OEM/Retail are multe dezavantaje în comparație cu produsele de Volum și poate cauza complicații inutile pentru dumneavoastră și angajații dumneavoastră, așa că nu vă sfătuim să îl achiziționați.

Produsele OEM/Retail pot fi activate doar separat, ceea ce poate deveni un proces lung și anevoios atunci când achiziționați zeci de produse. În plus, transferabilitatea acestora este destul de complicată și, uneori, nu este posibilă deloc. În plus, gestionarea acestora este foarte solicitantă, deoarece nu există nicio opțiune pentru modificări centralizate la toate produsele în același timp.

Pe de altă parte, produsele de Volum permit activarea pe loturi cu o singură cheie de produs, sunt foarte ușor de transferat de la un dispozitiv sau utilizator la altul, pot fi gestionate în mod centralizat prin intermediul unui instrument VAMT gratuit și aduc în general multe alte avantaje.

Ne puteți ajuta cu redactarea unui anunț de achiziție publică în conformitate cu legea?

Da, putem. Avem ani de experiență în realizarea de proiecte pentru instituții publice și analize juridice din partea unei agenții de avocatură care confirmă legalitatea prezenței software-ului folosit în achizițiile publice. Cu ajutorul nostru puteți fi siguri că achizițiile publice vor respecta toate cerințele necesare, precum și principiul concurenței loiale.

De exemplu, putem oferi:

  • recomandări de produse software care ar fi cele mai potrivite pentru nevoile instituției dumneavoastră
  • specificații tehnice clare și exacte pentru produsele software necesare
  • informații privind datele obligatorii pentru documentația de bază a produselor software folosite
  • sfaturi cu privire la ceea ce ar trebui și ceea ce nu ar trebui să fie inclus la elaborarea caietului de sarcini al documentației de licitație
Este posibil ca produsele să nu mai funcționeze după un anumit timp?

Dacă software-ul este instalat, activat și utilizat conform specificațiilor sale, nu există niciun motiv pentru care ar înceta brusc să mai funcționeze (de exemplu, să fie dezactivat) numai din proprie inițiativă. Nu există nicio diferență între un software nou și unul folosit în ceea ce privește funcționalitatea – este vorba de același produs software.

Funcționalitatea tehnică depinde în mare măsură de schimbările din partea producătorului, dar în ceea ce privește starea de activare a produsului nu există niciun motiv de îngrijorare. În cazul în care aveți nevoie de ajutor pentru activarea produselor pe care le-ați cumpărat de la noi, nu ezitați să ne contactați.

Ce s-ar întâmpla în cazul unui audit, software-ul folosit l-ar trece?

Da, dar cu o condiție importantă – trebuie să aveți toată documentația necesară pentru produsele software folosite pe care le-ați cumpărat. Compania noastră asigură documentația completă a proprietății (declarație de dezinstalare, factură și alte documente cerute de lege), precum și asistență pentru audit, dacă este necesar, așa că nu aveți de ce să vă faceți griji. Nu am întâlnit niciodată nici măcar un singur caz de decizie negativă într-un audit software al produselor pe care le oferim. Puteți [citi mai multe despre audituri în articolul nostru] (/blog/software-audit/).

Produsul a fost adăugat în coș