Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Office 2019 Home and Business

RO
română și mai mult de 10 alte limbi
  • GB engleză
  • DE germană
  • FR franceză
  • IT italiană
  • RU rusă
  • ES spaniolă
  • PT portugheză
  • BG bulgară
  • HR croată
  • CZ cehă
  • + alte câteva limbi
product-img-forscope-Office-2019-Home-Business@0.5x
Imaginea are doar scop informativ. Livrăm produsul fără ambalaj.

Avem o alternativă mai bună:

Office 2019 Professional Plus
Produs alternativ
Varianta: certificat electronic
în stocLivrare electronica în 5 minute
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
Office 2019 Professional Plus

Office 2019 Professional Plus

1 175 LEI
799 LEI
950,81 LEI cu TVA (19 %)
Compară Vezi detalii despre produs

Obțineți mai mult la același preț sau la un preț mai mic!

Din păcate, în prezent nu avem în stoc produsul solicitat, dar avem o alternativă excelentă pentru dvs. - Office 2019 Professional Plus!

Mateusz Drozdowski
Mateusz Drozdowski Product Manager
Produsul solicitat
Office 2019 Home and Business
Office 2019 Home and Business
în stoc
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
  • Transferabil (activare online)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint și Outlook
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil atât cu sistemul de operare Windows cât și macOS
Vezi detalii despre produs
Produs alternativ
Office 2019 Professional Plus
Office 2019 Professional Plus
în stocLivrare electronica în 5 minute
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
  • Transferabil (activare online)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint, Teams (client), OneNote, Outlook, Publisher, Access și Skype for Business
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil cu Remote Desktop Services (RDS)
Vezi detalii despre produs
  • Transferabil (activare online)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint și Outlook
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil atât cu sistemul de operare Windows cât și macOS
Tipul produsului:
versiunea completa
Tipul distribuției:
Retail/OEM transferabil; certificat electronic
Software second-hand:
da; furnizăm toate documentele necesare, în conformitate cu legile UE
Valid pentru:
fără dată de expirare
Transferabilitate:
transferabil
Metodă de instalare:
instalare din fișierul de instalare al producătorului (oferim un link pentru descărcarea fișierului)
Arhitectură:
32/64 biți
Compatibilitate cu sistemul de operare:
Windows, macOS
Limba:
software multilingv
Compatibilitate MS Office:
MS Office Home and Student, MS Office Home and Business, MS Office Professional
Numere de produs compatibile (part number, P/N):
T5D-03190, T5D-03205, T5D-03183, 79G-05018, T5D-03308, T5D-03216, T5D-03213, T5D-03351, T5D-03232, T5D-03315, T5D-03209
Sfârșitul asistenței:
suport mainstream: 10.10.2023, suport extins: 14.10.2025
  • Certificat pentru software
  • Documentație în conformitate cu legile UE
  • Confirmarea achiziției (factura)
  • Fișier de instalare pentru descărcare
Procesor:
dual-core 1,6 GHz
Memorie:
2 GB RAM (32-bit); 4 GB RAM (64-bit)
Spațiu pe hard disk:
4 GB (pentru Windows); 10 GB (pentru Mac)
Sistem de operare:
Windows 10; Windows Server 2019; macOS 10.12 sau o versiune ulterioară, Windows 11
Rezolutia ecranului:
1280×768 sau mai mare
Grafică:
procesor grafic DirectX 9 cu driver WDDM 2.0

Office 2019 Home and Business

Specificații de instalare

Important! Office 2019 Home and Business este acceptat numai pe: Windows 10, Windows 11.

Nu aveți Windows 10? Verificați oferta noastră Office 2016 – suita este compatibilă cu versiunile mai vechi de Windows.

Notă: Nu este posibil să instalați versiunile de software de volum și retail ale software-ului pe același dispozitiv. Aceasta înseamnă că, de exemplu, nu puteți instala Microsoft Office Home and Business (licență retail) și Project Professional (licență de volum) pe același computer.


Caracteristici

Noul MS Office are un aspect modern, intuitiv, noi instrumente de scris, tipuri de date, instrumente de traducere și editare, grafică de mișcare și multe alte caracteristici care vă vor permite să vă modelați documentele, foile de calcul și prezentările așa cum doriți, într-un timp mai scurt decât înainte. Șabloanele și instrumentele automate ale Word, graficele noi din Excel, utilizarea la distanță a aplicației Powerpoint sau funcția Focused Inbox a Outlook vor îmbunătăți în mod semnificativ munca dvs. atât acasă, cât și la birou.

Word 2019 oferă o gamă largă de noi caracteristici, șabloane și unelte pentru a crea documente bine structurate. Tehnologia îmbunătățită pentru a detecta erorile de ortografie și gramatică și instrumentul Microsoft Translator vor oferi un suport excelent pentru scrisul dvs., astfel încât documentele să aibă întotdeauna un aspect îngrijit, indiferent de limba în care scrieți. Puteți, de asemenea, crea și edita ecuații complicate de matematică, cu noua caracteristică de sintaxă matematică LaTeX și să le încorporați perfect în documentele dvs.!

 

Excel 2019 vă ajută să gestionați cu ușurință diferite tipuri și cantități de date. Creați foi de calcul din șabloane și utilizați aplicația pentru a vă transforma datele în documente captivante. Excel 2019 include noi caracteristici atractive cum ar fi: o hartă a diagramei pentru a compara valori și a afișa categorii în diferite regiuni geografice, grafică vectorială scalabilă, diagrame pentru a arăta valori pe mai multe etape ale unui proces, ecuații de tip Ink pentru includerea unor ecuații matematice complexe și chiar mai mult!

 

Utilizați PowerPoint 2019 pentru a vă prezenta fotografiile, ideile de afaceri, planurile sau rapoartele într-o manieră profesională și foarte atractivă. Creați-vă povestea și ideile cu design frumos, animații bogate, PowerPoint Morph, mișcare cinematografică sau modele 3D și pictograme care vă vor impresiona atât prietenii, cât și partenerii de afaceri. În plus, noua caracteristică PowerPoint Zoom introduce o povestire non-liniară - acum puteți crea diapozitive interactive sumare care vor oferi prezentărilor un aspect proaspăt și modern!

 

Outlook 2019 este cel mai bun instrument de gestionare și urmărire pentru e-mailuri, contacte, sarcini și calendare personale și de grup. Oferă atât caracteristici tradiționale, complexe, cât și caracteristici noi, care vă vor face munca mai eficientă. Una dintre noutăți este  funcția Focused Inbox, care separă căsuța poștală în fila Focused, care include cele mai importante e-mailuri și fila Altele, unde puteți accesa cu ușurință mesajele care nu sunt foarte importante. De asemenea, puteți să vizualizați răspunsurile celorlați la o solicitare de întâlnire, să utilizați comenzi "@" pentru a eticheta persoane în e-mailuri sau să alegeți un timp care să potrivit pentru toată lumea și să programați întâlniri în funcție de fusurile orare.

Verifica disponibilitatea

Rezumat

Produsul a fost adăugat în coș