Nu aveți încă un cont? Crează nou

Setări

Office 2019 Professional Plus

RO
română și mai mult de 10 alte limbi
  • GB engleză
  • DE germană
  • FR franceză
  • IT italiană
  • RU rusă
  • ES spaniolă
  • PT portugheză
  • BG bulgară
  • HR croată
  • CZ cehă
  • + alte câteva limbi
product-img-forscope-Office-2019-Pro-Plus@0.5x
Imaginea are doar scop informativ. Livrăm produsul fără ambalaj.
% express-delivery
Tip software:
second-hand, perpetuu
Varianta: certificat electronic
în stocLivrare electronica în 5 minute
Momentan stoc epuizat
Livrare prin e-mail
De asemenea, clienții cumpără
Project 2019 Professional
Project 2019 Professional
4 895,00 LEI 2 999,00 LEI
2 645 LEI
799 LEI
950,81 LEI cu TVA (19 %)

Doriți să vă consultați proiectul și să obțineți o ofertă individuală de preț? Contactează-ne.

Oferta individuală

Documentație juridică pregătită pentru audit

Deoarece acest produs este software second-hand, legea definește 4 condiții care sunt necesare pentru un transfer legal de proprietate asupra software-ului.

Oferim prima declarație de proprietar care confirmă că au fost îndeplinite toate condițiile legale:

  1. Prima utilizare la nivel de țară a fost în UE/SEE sau în Elveția.
  2. Produsul a fost plătit integral proprietarului drepturilor de autor.
  3. Produsul este perpetuu, fără limită de timp pentru utilizare.
  4. Produsul nu mai este utilizat de către primul proprietar.

Declarația Forscope de neutilizare este, de asemenea, o parte a documentației legale.

Doriți să aflați mai multe despre documentația furnizată? Verificați articolul nostru.

  • Transferabil (activare online)
  • Pentru 1 dispozitiv
  • Conține: Word, Excel, PowerPoint, Teams (client), OneNote, Outlook, Publisher, Access și Skype for Business
  • Fără dată de expirare
  • Compatibil cu Remote Desktop Services (RDS)
Tipul produsului:
versiunea completa; posibil actualizat prin acord de întreținere cu titularul dreptului de autor
Tipul distribuției:
Volum (OLP, EA sau similar); certificat electronic
Software second-hand:
da; furnizăm toate documentele necesare, în conformitate cu legile UE
Valid pentru:
fără dată de expirare
Transferabilitate:
transferabil
Metodă de instalare:
instalare din fișierul de instalare al producătorului (oferim un link pentru descărcarea fișierului)
Arhitectură:
32/64 biți
Compatibilitate cu sistemul de operare:
Windows
Limba:
software multilingv
Compatibilitate MS Office:
MS Office Standard, MS Office Pro Plus și aplicații independente MS Office
Numere de produs compatibile (part number, P/N):
79P-05729, 79P-05717, 79P-05738, 79P-05728
Sfârșitul asistenței:
suport mainstream: 10.10.2023, suport extins: 14.10.2025
  • Certificat pentru software
  • Documentație în conformitate cu legile UE
  • Confirmarea achiziției (factura)
  • Fișier de instalare pentru descărcare
Procesor:
dual-core 1,6 GHz
Memorie:
2 GB RAM (32-bit); 4 GB RAM (64-bit)
Spațiu pe hard disk:
4 GB
Sistem de operare:
Windows 10; Windows Server 2019, Windows 11, Windows Server 2022
Grafică:
procesor grafic DirectX 9 cu driver WDDM 2.0

Office 2019 Professional Plus

Specificații de instalare

Important! Office 2019 Professional Plus este acceptat numai pe: Windows 10, Windows 11.

Nu aveți Windows 10? Verificați oferta noastră Office 2016 – suita este compatibilă cu versiunile mai vechi de Windows.

Notă: Nu este posibil să instalați versiunile de software de volum și retail ale software-ului pe același dispozitiv. Aceasta înseamnă că, de exemplu, nu puteți instala Microsoft Office Home and Business (licență retail) și Project Professional (licență de volum) pe același computer.


Caracteristici

Office 2019 Professional Plus este un software complex, potrivit pentru companii și antreprenori. Programul vă va ajuta, pe dvs. și echipa dvs., să vă ocupați de sarcini mai ușor și mai eficient decât înainte. Bucurați-vă de caracteristici noi și îmbunătățite, design mai intuitiv, instrumente de traducere și editare accesibile, integrare mai bună cu Windows Rights Management Services pentru Windows Server, Exchange Data Loss Prevention și multe altele!

Word 2019 oferă o gamă largă de noi caracteristici, șabloane și unelte pentru a crea documente bine structurate. Tehnologia îmbunătățită pentru a detecta erorile de ortografie și gramatică și instrumentul Microsoft Translator vor oferi un suport excelent pentru scrisul dvs., astfel încât documentele să aibă întotdeauna un aspect îngrijit, indiferent de limba în care scrieți. Puteți, de asemenea, crea și edita ecuații complicate de matematică, cu noua caracteristică de sintaxă matematică LaTeX și să le încorporați perfect în documentele dvs.!

 

Excel 2019 vă ajută să gestionați cu ușurință diferite tipuri și cantități de date. Creați foi de calcul din șabloane și utilizați aplicația pentru a vă transforma datele în documente captivante. Excel 2019 include noi caracteristici atractive cum ar fi: o hartă a diagramei pentru a compara valori și a afișa categorii în diferite regiuni geografice, grafică vectorială scalabilă, diagrame pentru a arăta valori pe mai multe etape ale unui proces, ecuații de tip Ink pentru includerea unor ecuații matematice complexe și chiar mai mult!

 

Utilizați PowerPoint 2019 pentru a vă prezenta fotografiile, ideile de afaceri, planurile sau rapoartele într-o manieră profesională și foarte atractivă. Creați-vă povestea și ideile cu design frumos, animații bogate, PowerPoint Morph, mișcare cinematografică sau modele 3D și pictograme care vă vor impresiona atât prietenii, cât și partenerii de afaceri. În plus, noua caracteristică PowerPoint Zoom introduce o povestire non-liniară – acum puteți crea diapozitive interactive sumare care vor oferi prezentărilor un aspect proaspăt și modern!

 

Publisher 2019 vă ajută să creați, să personalizați și să distribuiți, cu ușurință, o gamă largă de publicații de calitate profesională. Fie că este vorba despre marketing, materiale de vânzare pentru imprimare, publicații pentru site-ul dvs. sau buletine informative, Publisher vă va ajuta să obțineți cele mai bune rezultate în cel mai scurt timp.

 

Outlook 2019 este cel mai bun instrument de gestionare și urmărire pentru e-mailuri, contacte, sarcini și calendare personale și de grup. Oferă atât caracteristici tradiționale, complexe, cât și caracteristici noi, care vă vor face munca mai eficientă. Una dintre noutăți este  funcția Focused Inbox, care separă căsuța poștală în fila Focused, care include cele mai importante e-mailuri și fila Altele, unde puteți accesa cu ușurință mesajele care nu sunt foarte importante. De asemenea, puteți să vizualizați răspunsurile celorlați la o solicitare de întâlnire, să utilizați comenzi "@" pentru a eticheta persoane în e-mailuri sau să alegeți un timp care să potrivit pentru toată lumea și să programați întâlniri în funcție de  fusurile orare.

 

Construiți o bază de date cu Access 2019 chiar și atunci când nu sunteți expert în baze de date sau nu aveți cunoștințe despre cum să scrieți coduri! Acest sistem eficient de gestionare vă permite să stocați, să sortați, să analizați, să rezumați și să prezentați, cu ușurință, o cantitate imensă de date. Ultima versiune vine cu multe instrumente și funcții îmbunătățite. Tipul de date Large Number stochează o valoare numerică non-monetară (compatibilă cu tipul de date SQL_BIGINT în ODBC). Datorită acestui tip de date, numerele mari pot fi calculate mult mai eficient. De asemenea, puteți utiliza noi diagrame, suport pentru dBASE sau sortare a Property Sheet!

  

Microsoft Skype for Business este un serviciu de comunicare bine cunoscut care conectează colegii și le permite să coopereze într-un mod eficient, de oriunde. Aplicația oferă acces la mesaje instant, apeluri audio și video, schimb de fișiere sau întâlniri și conferințe online de grup. Skype vă va economisi mult timp și cheltuieli, în special atunci când membrii echipei dvs. trebuie să coopereze, în timp ce unii dintre ei lucrează din afara biroului!
Notă: Skype for Business necesită Skype for Business Server sau un abonament Microsoft 365 Business

Verifica disponibilitatea

Rezumat

Produsul a fost adăugat în coș